2010-03-07

Igår kom min älskade lilla syster Emelie och sov över här till idag =) Igår så gjorde vi god mat det blev stek som gubben gjorde och jag gjorde en krämig potatis gratäng me massa vitlök GÖTT och så på skyn från steken så gjorde gubben en god gräddsås och så hade vi sallad till SÅ GOTT DET VA!!

Sen på kvällen så åt vi lite smågodis och jag gjorde hallon milkshake och så spelade vi spel jag o syrran och bara myste, sen blev det film. Så en kanon dag och kväll hade vi igår =)



Idag så har vi varit ute med lilla plutten och åkt lite pulka, passade på då det var lite sol ute.

Och eme har farit hem till andra systern, men kommer till oss igen nåndag i vecka =)

Ne nu ska jag vila mår lite illa.

Älskar min familj!

bye bye!


Jag och min älskade son


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0