Jag ska måla hela världen lilla mamma



Saknar dig mamma


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, nog fan saknar man henne alltid. Hela tiden, varje minus, varje sek. Det roliga är, att precis allting man gör så tänker man på henne. Spelar ingen roll vad det är, även om pratar i telefon eller lagar mat. Ja sitter på toan haha, så tänker man på lilla mammi. Jag önskar att allt bara kunde vara en mardröm. Men man inser ganska snabbt att det tyvärr inte är det.



Ska vi hitta på något imorgon syster yster? Jag och Eme älskar duuu. Tack för att du körde mig idag och handlade. Vi måste försöka fixa det dära med gravstenen imorgon :S

Älskar dig, puss och kram.

2010-01-14 @ 01:05:42
Postat av: attis

Den är så himla fin. Hoppas allt är bra efter omständigheterna. Önskar dej all lycka till med begravningen av er lilla mamma Ros. Ha det gott.

Kramen

2010-01-16 @ 21:06:42
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0