2009-11-23

Hej allesammans Nu har ag varit hos min älskade mamma och ska fara imorgon =(  Idag följde jag med mamma på lassa och allt gick bara bra för mamma =) Älskar dig mamma.
Men kommer troligen fara till mamma på torsdag igen, som det känns nu så orkar jag inte köra mer :( men men vi får se, Jag vill ju också umgås med min sambo också. Men men allt kan ändras, i värsta fall blir det bussen ner för min skull till helgen :D

Ne nu ska jag ringa min älskling och säga natti natti och själv ska sova, ska fara kring 12 imorgon. Vill köra på dan då det är ljust. Ska svänga förbi dollarstore i Härnösand på vägen hem. Och köra försiktig ska jag. Börja bli halt på vägarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0