2009-11-04

Hej idag har jag och plutten bara varit hemma, min plutt har hjälpt mig med o tvätta han är så hjälpsam. Idag har vi ätit spagetti och köttfärssås och plutten min han mummsade i sig o han tyckte de va gott =) Mammas hjärta.

O idag så har jag gått o blivit medlem i cancerfonden och ska börja bidra varje månad. De tycker jag också ni andra kan göra.

Annars ikväll så har jag glotta på tv, jo mina syskon maria o magnus har varit på besök idag. O jonte han fick 3 presenter av moster, han fick 2 bilar och en fin tröja.

Så nu ska man väl börja kanske bege sig i säng o inte sitta uppe hela natten. Men de blir nog en film innan man somnar =)


Imorgon funderar jag på dra ner på stan o gå runt lite :D

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0