2010-05-05

Ja jag vet inte vad man ska göra och vad man ska ta sig till, börjar bli less på det mesta här både med hmm och umeå som suger skit FINNS fan inget och göra i denna tråkiga jäkla stad. Men vad har man för val.

Ska titta på en lägenhet på fredag en 4:a i ........ Och troligen tackar jag ja till den, tanke på att man kommer få en liten snart och JAG LÄNGTAR VERKLIGEN.

Och snart så fyller min älskling min son 3 år helt otroligt att tiden går. Men han är ju mitt allt och älskar min son mer o mer för varje dag.

Jag älskar min bäbbe som jag har i magen som håller på att böka och så i magen <3 Längtar till den 11 maj för då görs det RUL och hoppas på få veta kön och där får man veta lite mer exakt hur långt gången man är.

Men som sagt jag är lite uttråkad och vill ha lite mer action i mitt liv!!

Chiaoooooo!!!



Mammas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0