2010-03-29

Ja igår så for jag och jonte till moster maria och hjälpte till lite med och packa upp :D sen så blev det middag , tacos =) och sen så donade och så vi lite till och sen så blev det fika, så vi sov över hos moster och jonte hade lite svårt att somna, men somnade lite sent. Jag somnade också sent hade lite svårt och somna, men var vaken me maria men vi for hem där kring 8.00 för jag lämna jonte på dagis =) han ville inte va på dagis men de gick ändå bra :D



saknar min mamma mer o mer för varje dag , känns sååå konstigt att hon inte är där hon borde vara och man vill som hela tiden ringa lilla mamma :( Men hon är på en bra plats nu min lilla mamma.
ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0