Nu har jag bestämt mig

Jag har bestämt mig nu det kommer bli planerad kejsarsnitt men mycket kan hända under tiden.

tanke på att jag har bestämt mig är för att man har ju som ingen i familjen som kan ställa upp, då båda mina föräldrar inte finns kvar i livet och en svärmor som inte finns direkt tillhands för att kunna ta hand om sitt barnbarn.

Och så ena av mina syskon hon kan man ju också glömma för hon skiter också i att man ska få barn!

Så då blir det ett planerat kejsarsnitt, ska ta upp det med bm den 11 augusti då jag ska dit.

Så är det!
Bäst för mig och bäst för min son så man vet vart han ska vara och så kan min sambo vara med mig då det händer, man får hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

De e bra att du tänker så som du gör men som sagt som du själv skriver MYCKET KAN HÄNDA...

Jag förstår dig MYCKET VÄL !!



Samma sak va de för oss vi hade typ INGEN som riktigt kunde ta Casper.. vi bor granne Lasses föräldrar... Jag tyckte att Casper kunde sova över där kvällen innan vi åkte in för jag KÄNDA att de skulle bli då på natten.. men Nää de tyckte inte min svärmor.. Så då jag ringde 02.10 sa att hon måste komma för att vi skulle in så sa hon JA HA ÄR DU RIKTIGT SÄKER PÅ DE ??? Så hon kom å va här med han.. så de var ju bra de...



Å du .. Lycka till nu vännen kram

2010-07-30 @ 21:52:10
URL: http://skrotis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0