2010-02-05

Fick samtal av barnmorskan från spec mvc idag och dom sa att mitt hcg hade stigit lite sen i onsdag och de är ju bra så dom på spec sa att jag fick en tid idag på gyn för en extra koll och se om allt var bra och enl läkarnen så är jag tidig än kring 4-6 där i mellan nått svårt och säga då jag inte hade nån senast mens då min mens upphörde i augusti så är det svår när jag hade ÄL så ska på återbesök på gyn på kvinnokliniken den 19 feb så jag hoppas på att dom ser nått liv i fostersäcken. Men som sagt hoppas inte för mycket tar som sagt dagen som den kommer och vilar så mycket jag kan och jag har då inge ont el nå blödningar än så länge. Så vi håller tummarna på att det ska gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0