2009-09-07

Idag så vakna jag 08.00 för att göra klar min son till dagis. Då jag kom hem såg jag på våra bästa år och sen så skulle jag tvätta, medans jag tv så duschade jag och sen så damsög och damtorka överallt, sen so har jag flyttat om i sovrummet bytte sida med sängen så nu är den åt andra hållet och det vart mycket bättre =)

Då jonte min älskade son kom hem så lekte han en stund o busa järnet , min gograbb =) Sen gjorde jag mat och de blev fiskbullar med pären och han åt mycket =) sen fick han en go sockerkaka som moster har gjort sen lekte han och busa och sen så satte vi oss och såg på tv, bytte på han och tog på han pyjamas och så så myste vi i soffan, han var lite sprallig haha min sötiss sen så kom han o la sig i min familj och somna till slut =)

Så har de vart idag :)

Mamma älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0