jahapp

Nu är min kära syster sjuk förmodligen svin men kan bara vara en vanlig influensa. Kan hända att hon måste åka in på akuten, hon har ont i lederna och hög feber. Stakars lillsyrran min :(

Och så har det troligen gått bra med dagis kortet, gruppkortet gick jätte bra men mindre bra med porträtt foto han ville inte sitta still. Men hoppas på det! Vi ser väl.

Och så har jag tvättat idag *som vanligt* haha

Ne nu ska jag utföra ärende till lillsyrran hon kan inte gå ut och vill att jag ska handla lite åt henne.

Sen blir de o se på tv.

Kram allesammans =)

Älskar min familj <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack kära syster för att du orkar handla åt mig :D

2009-10-14 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0