2009-10-15

Idag så har min lilla grisunge varit på dagis, vi hämtade honom kl 14.30 för vi skulle till läkaren 14.45 för min son har så svårt och bajja så vi fick ut nått annat som skulle vara mer effektivare så han ska junna bajja ordentligt. Så vi får hoppas på att det funkar. Men vi fick nu remiss till barnkliniken på lassa och så har vi också tagit upp med läkaren att vi skulle vilja ha en remiss till en talpedagog så vi kan ta upp lite med vår son uttal osv. Så allt kommer att ordna sig =) Mammas gullegris finns ingen som min son han är verkligen ett charmtroll som man bara vill pussas på.

Här kommer lite bilder på min underbara familj




Pappas underbara gullegris =)


Mammas underbara gullegris =)


Pappa försöker äta min fossing =) haha


Charmtrollet =)


Stora killen våran =)


Tittar på då pappa spelar =)


Vi 3 forever <3


Min älskade familj <3


Bästa familjen <3


Jag och min älskade son som jag älskar mest av allt <3


Min älskade sambo <3



Kommentarer
Postat av: annsan_s

Jättefina bilder på er !

2009-10-17 @ 05:22:57
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0