2009-10-05

Ojojoj alltså vad finns det för folk igentligen , jag blir också förbannad på att det finns folk som alltid ska lägga näsan iblöt. Blir så förbannad. GRRRR

Ne nog pratat om det nu. Idag så har jag varit nere på stan och kompleterat min asnökan om en utbildning jag ska börja med men dom på viva tycker jag ska plugga lite mer matte och svenska först för att få lite mer färska ämnen på det jag vill plugga, så till våren blir det säkert den utbildning jag vill plugga mer aktuellt :D

Har köpt hårfärg så jag tänker färga håret :D



Och så då i hemmaplan så har jag tvättat och så har jag gjort gomiddag det blev hemmagjord potatismos med färsbiffar med egengjord gräddsås och rivna morötter och sallad :D MUMS!

och så har vi haft besök så de blev gofika också :D hehe en massa gotta så nu snart ska jag sova är sååååååå trött!

Ha de gott allesammans.

 Älskar mina pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0