<3



Kommer alltid att sakna dig mamma du är och kommer förbli den bästa mamma för mig och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta ALLTID Kan bara inte förstå riktigt att du  Inte finns hos mig längre  Kan inte förstå jag kan inte allt gick bara så jäkla fort, ingen var beredd. Men nu är du hos din älskade pappa som tar hand om dig och där uppe sitter du och har koll på oss. ÄLSKAR DIG MAMMA KOM TILLBAKA ;( VILL INTE ATT DU SKA VA DÄR PÅ ANDRA SIDAN DU SKA VARA HOS MIG ;(

kan inte sluta tro att du är borta kan inte , det går inte. Jag vill bara sjunka genom jorden och inte komma tillbaka inte förns du ringer och säger att allt är oki.
Jag vet inte mer vad jag ska säga. Vill bara att allt detta ska vara en mardröm och att inget av det här har hänt och att du är där hemma och fixar och donar inför jul, men

Jag älskar dig mamma och kommer alltid att göra det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0