2009-12-07

Haha jag måste verkligen berätta vad som har hänt idag. Idag då jag tvättade så var det en kvinna där som tros sig skulle få tvätta men jag sa att jag behövde båda maskinerna för att tvätta. Och hon surde. Så när jag kom tillbaka för att ta ut min tvätt och hänga upp den m.m så hade denna kvinna tagit ut min tvätt och lagt de mesta i torktumlaren och en del i torkskåpet, och lagt i en egen tvätt och jag blev rasande och förklarade för henne att det är min tvätt tid och försökte få henne därifrån och jag stängde av strömbrytaren och hon slog på den och det blev tjafs och jag tog hennes tvätt korg och skulle slänga ut den och hon började gapa och skrika som en galning hon var ju fan inte frisk alltså. Och jag blev ännu mer förbannad, Hon gav sig inte och jag sa åt henne ett antal gånger att hon måste förstå att man kan inte göra som hon gör och ta förgivet att hon kan sno en maskin utan att fråga. Men som sagt så då allt började då hon börja gapa o skirika så beskyllde hon mig att jag slog henne och jag blev verkligen chockad alltså. Men allt detta är nu anmält till hsb och hoppas verkligen dom tar ett ordentligt snack med denna kvinna. Kan säga att hon var inte svenk.

Men men de är inte lätt och få tvätt tid på denna gård. SÅ man får också akta sig för den galna kvinnan på gården så inte hon snor ens tid igen. Undrar vad hennes man säger om detta! :/

Jaja ne nu ska jag strax sova är skit trött.

så nu har jag berättat min roliga dag!


Kommentarer
Postat av: frida

HAHA, vad är detta för galen kvinna vi har på gården ? :p

2009-12-12 @ 17:57:24
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0