en bra dag

Idag så har det faktiskt varit en bra dag, sessan har varit och tagit prover och de ha stigit lite crpn, och nya prover tas imorgon med. Sen har jag o sessan vart o handlat och sen så har jag tvättat en massa och lagat mat.
Och ikväll så har sessan varit på sååååååå underbart humör och jag har ammat och hon har ätit så bra idag, vår lill hjärta, e så stolt. Hoppas bara på imorgon att crpn har sjunkit skulle bli såååååååååå glad :)

Vi funderar el ska fara en tur till barnens farmor på söndag och det ska faktiskt bli skönt och lämna stan för en hel dag =)

Ne nu ska de sovas en ny dag imorgon :D Natti natti

Älskar min FAMILJ mer o mer för varje dag :D


*LOVE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0