Min älskade mamma


SAKNAR DIG SÅÅÅ MYCKET MAMMA



Brev från himlen


Se mig vinka,
blunda så ser du,
jag lovar att jag ska vinka extra mycket
så du inte kan missta dig.
Var inte rädd. Jag mår bra,
jag lever i ditt hjärta.
Jag ser och jag älskar,
visst känner du min kärlek?

Överallt där du är, finns jag.
Överallt du går, går jag.
När du sover, sover jag bredvid.
Jag är aldrig ensam, aldrig går jag själv.

Fast mina fotavtryck inte syns, finns jag.
Fast min röst inte hörs ut, skrattar jag.
Fast mina armar inte kramar så det känns,
så visst kramar jag.

Vi syns igen det vet både du och jag.
Gråt inte, dina tårar faller till marken.
Skratta istället, jag vill se dej glad.
Livet är så mycket oändligare än du tror, lilla mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0