2010-03-13

Jaha kanske dags o skriva lite i bloggen =)

I tordags så kom min syster yster emelie hit och har varit här tills idag, i fredas så var jag o gubben o eme på stan och gick runt lite på stan och sen tog vi en lunch på EURASIA deras lunch buffé. Sen så gick vi lite mer på stan sen tog vi bussen hem, gubben for hem för att hämta lill tussen och vi stannade av vid willys och gick till obs för att handla det vi skulle ha till middag, det blev tacospaj och sallad till middag på fredan och sen gjorde jag annanspaj som vi åt lite senare =) Göttttt

Idag så har vi bara tagit det lungt och eme for hem kring 18 =( men vi ses snart igen gumman :)

Ne nu ska jag vila lite mår fortfarande lite illa. Hoppas på att bli av med den snart.

Har gått in i v 12 nu =) och jag längtar till den 22 mars då ska jag fara och göra ett ul =) hihi

bye bye


mammas älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0