2010-06-18

Idag lämnade jag min son på dagis, for hem och käkade frukost och vilade lite och sen så for jag o gubben på ica maxi och stor handlade. Men först så käkade vi på mcdonken =) Och där träffade vi söta Maria som jobbar där :D
Efter det så blev de o handla en massa mat =)

Sen då vi kom hem så packade vi upp och sen så bar de iväg till vår sons dagis det var familjefest med tema astrid lindgren =) synd bara att det regnade men det var skojj och få vara med plutten på dagis och så fick man träffa dom andra föräldrarna. Jonte va lite grinig så vi for lite tidigare.

Och nu så har vi bara myst hemma o till middag blev de korv me bröd. Och snart nu så kommer min kära lillasyster för hon hade så tråkigt hemma så vi ska väl se på film.

Chiaooooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0