Kan inte fatta alltså

att min älskade mamma är borta, det går inte att förstå det. Mamma ska ju finnas där det var ju hon som födde mig och ska finnas för mig ;( Men så kommer den sjuka och hatiska sjukdomen cancer in i bilden och ska ta ifrån mig mamma, helt jävla sjuk alltså. Hatar denna sjukdomen cancer finns det nått värre?! NÄ verkligen inte. Ja vad ska man göra nu då, nu har man ingen att prata med och som ringer till en och så tänker man på min son som på 1 år förlorar både morfar och mormor helt jävla sjuk jag blir så besviken och så ledsen. Min son kommer aldrig få uppleva att få umgås med varken morfar el mormor nånsin och man kan inte lämna sin son till mormor över en sommar längre fy fan alltså ska man må så här dåligt alltså, mitt hjärta det gör så ont. Jag vet inte snart vad jag vill längre hade så gärna att min far och mor levt nu och funnits för min son och för mig. Men nu får man leva med den smärtan inom sig och ta dagen som den kommer, jag lever för min son och vi får försöka leva ett så normalt liv vi bara kan. Men en sak är säkert är att jag ska kontakta den läkare alltså de sjukhus som min mor dog på ska jag verkligen stämma skiten ur åtminstone försöka och säga mina ord, för när min mamma var så pass dålig så hade väl för fan den läkare som visste att min mamma var så dålig att dom inte ens ringde och sa att jag borde ha kommit för att ha fått varit vid hennes sida och sagt det jag och min mor hade velat sagt till varann och att mamma åtminstone fick träffa sitt barnbarn en sista gång, helt jäkla sjukt alltså.



Jag kommer att alltid ha en hel del frågor kring varför inte läkarna kunde ha gjort nått annat för min mamma än och låta henne dö på det sättet och inte fick hon den vården och behandlingen som hon borde ha fått och inte fick hon heller prata med nån om allt heller. Då när min mamma kom in på akuten den 16 dec och så lades hon in så sade min mamma "kommer jag och dö?" men sköterskan sade inget, dom hade väl kunnat pratat med henne och sagt att det ser inte bra ut du borde kontakta dina barn så dom kommer och är här med dig el nått, men inte gjorde dom det inte och sa så. Hahaha är så jäkla irreterande alltså. SJUKA JÄVLA LÄKARE OCH SKÖTERSKOR PÅ DETTA LASSA mamma låg på alltså, HATAR det så mycket, De är dom som har fått mig att hata sjukvården och hur man fan blir behandlad. Jag är fan rädd på hur man själv kommer bli behandlad då om man blir sjuk.

Ja jag kommer alltid att ha en massa frågor kring mammas död att göra men inget kan jag göra åt saken, för troligen kan jag inte heller anmäla saken heller. För en obduktion kommer det inte och bli för dessa svar kommer jag aldrig och få veta hur min mamma dog, alla säger att det var levern som sviktade och den kollapsade på nått sätt. Och dagen innan min mamma somnade in så började min mamma spy en massa blod och var kom det ifrån?? Från magsäcken läckte det och blödde hon från levern, hade hon ont?! Ja dessa frågor kommer jag aldrig få veta. Jag är ju som sagt inte ensam om att bestämma en obduktion tanke på man har ju flerl syskon som ska bestämma också. Men snart så kommer hon och få vila i frid och komma ner i jorden hon är nu hos änglarna och hennes pappa som är med henne nu. Men jag saknar henne så de gör ont. Ingen kommer att förstår sig på mina smärtor och kommer aldrig att förstå hur jag mår.

Nu så min älskade mor, vila i frid, du slipper lida nu för du har kämpat länge men på så kort tid. Tiden bara försvann ifrån oss.





Kommentarer
Postat av: attis

Hej vännen. Jag tycker ändå du ska försöka få en obduktion om ni är osäkra. Det låter ju så skumt alltihopa. Ska länka till din insamling sen. Just nu länkar jag ju till en annans cancerinsamling. Den tar snart slut så då fortsätter jag med din.

Kramen

2010-01-06 @ 13:14:18
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0