2010-04-12

Idag så har jag varit och gjort ögonbotten foto var halvt blind hela dagen folk måste trott att jag varit drogad el nått tanke på att pupillerna blir väldigt stora efter man fått dom där ögondroppar man får innan ögonfotot. Och mina ögon var så fina och inga fel hade jag =)

Och sen så var jag till dietisten för samtal, nu blir det lite mer ändrig runt min matvana. Och MER motion, måste tänka på min diabetes :) o Lilla i magen :D

Ne nu ska jag se en film me gubben och sen sova.
 
LÄNGTAR såååååå mycket till fredag för då får vi se lillan på UL =)

Älskar min jonathan och bäbben i magen


Mammas


Kommentarer
Postat av: annsans

Jag oxå :D Hahahahahaha. Vad söt Jonte är, får jag ta bilden ?

2010-04-15 @ 11:34:41
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0