Nu åt mitt liv här hemma

Idag då jag hämta min son på dagis så var han lite hängig och personalen sa då inget att han skulle ha varit dålig idag, men han har inte ätit så bra. Då vi kom hem så tog jag tempern och den visade 39,8 i feber så det var bara o stoppa i han en supp så febern går ner. Febern gick ner och han fick nått att äta och dricka så han piggna till lite och lekte . Sen lite senare på kvällen fick han tillbaka febern o det visade 39 grader i feber, och då gav jag han igen en supp och febern gick ner. Men så nu så sover min prins gott och han ska få sova i våran säng så jag får ha koll på honom och hans feber. Jag hoppas att det inte är nått med svininfluensan, hoppas bara på det vanlig förkylning o feber. Men min son har nu varit mer el mindre förkyld nu snart 1 mån. Lite hostig o snuva har han haft. Men har varit till läkaren ang hans förkylning så han har bara fått vara hemma i mellanåt.

Men det är nog ingen fara men upprepar febern så högt alla gånger så far jag in med honom.

Har även sett på idol med min familj o de var mysigt. Annars så nu så ska jag tänka på och krypa i säng så natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0