2009-12-11

Idag så har vi varit på vårdcentralen med våran son och kollat upp hans förkylning och han har nå förkylningsvirus så de blir och bara vara hemma och mysa och se massa film tills plutten är frisk. Nu är man sååå Less på dessa förkylningar. Och jag vill vekligen inte vara förkyld nu under jul, händer det att man blir förkyld så kan man inte ens fara ner till mamma och fira jul och det vill jag inte ska hända. Vill vara hos mamma under jul och bara mysa och äta gott och mysa med mamma. Ska försöka och hålla mig frisk så länge jag kan och jag får väl proppa i mig en massa vitaminer och så.

Ne men nu ska vi sova de är en ny dag imorgon. Imorgon ska vi baka pepparkakor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0