2009-12-08

Idag så har jag varit med min son till logoped för tal och språk och allt har bara gått bra. Men han ska nu till en läkare som ska dömma om han måste gör ett mindre ingrepp och köra under tungan på den senan för att få till tungspetsen för sitt tal och så. Så vi ser väl hur det går, för den sköterska på logopeden sa att hans tunga är som format som ett hjärta. Men han förstår jätte mycket och kan säga en del ord och så. Men allt kommer och gå bra och han är fortfarande vårt lilla charmtroll. Men nu börjar han bli lite av en vilding här hemma men lite tåga i, det är ju bara trots.

Och när det gäller mig så harjag ökat min dos av min diabetets medicin till 6 tabletter för mitt långtidsocker var högt så bäst och sköta det nu och ta sig i kragen och bättre mates vanorna och börja motionera mer. Men det är inte så lätt nu och så när mamma är sjuk.

Och en sak till så har jag fått nu en remiss till lycksele lassarett ang för att göra en mag op. Så hoppas att det går vägen så man får ordning på min vikt m.m Berättar mer sen.

Ne nu ska jag sova ska upp tidigt med plutten so ska på dagis.

Men ha de gött allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0